Sire Campagne

In het tweede jaar van mijn opleiding kregen we als project een campagne voor Sire te bedenken. We kregen drie onderwerpen waar we uit konden kiezen:

  1. opgebrand
  2. Genderneutraal
  3. Echtheid op social media

Ik heb gekozen voor ‘Opgebrand’.

Ik heb onderzoek gedaan naar mijn doelgroep en gekeken welke media-uitingen het meest effect zouden hebben. Ik heb gekozen voor een abri poster, een trui om op straat aandacht te vragen voor dit onderwerp en een website voor meer informatie.

Omdat er tegenwoordig veel jongen mensen met een burn-out rondlopen vond ik opgebrand een interessant onderwerp. Tijdens mijn presentatie heb ik mijn docent weten te emotioneren.

Na het project werd een aantal studenten genomineerd een presentatie te houden op het kantoor van Sire. Ik was 1 van de genomineerde en werd uitgenodigd mijn Sire campagne ‘Opgebrand’ toe te lichten. Dit was een super ervaring en zou het zo nog eens doen.